טום קרוז בסרט חדש?

קולנוע
סדרת הטלויזיה המופתית "הגבר מאנק"ל" (The Man from U.N.C.L.E) אשר שודרה בשנות ה-60, זוכה לעיבוד קולנועי מצידו של הבמאי הבריטי-יהודי גאי ריצ'י.

טום קרוז בסרט חדש?
טום קרוז בסרט חדש?

"הגבר מאנק"ל" היא סדרת טלוויזיה בריטית אשר זכתה להצלחה רבה ונחשבת לאחת מסדרות הריגול המצליחות ביותר של שנות ה-60 המוקדמות. 30 שנה מאוחר יותר, אולפני האחים וורנר רכשו את זכויות הסדרה וניסו להפיק עיבוד קולנועי, אך ללא הצלחה. גם ב-2010 כאשר זוכה פרס האוסקר, סטיבן סודרברג קיווה ליצור סרט בהתבסס על הסדרה הקלאסית "הגבר מאנק"ל", אך מסיבות לא ברורות הפרויקט נעצר.

כעת, לאולפני האחים וורנר יש סיבה טובה לשמוח, גאי ריצ'י שהביא לנו ב-2009 את סרט המסתורין "שרלוק הולמס" המבוסס על דמות ספרותית באותו השם, יביים עיבוד קולנועי לסדרה "הגבר מאנק"ל" על פי תסריטו של סקוט זי. ברנס ("זהות אבודה" ו-"התפשטות"). לגבי התפקידים הראשיים צצו להן שמועות שלפיהן שחקני הקולנוע ויני ג'ונס וטום קרוז יככבו זה לצד זה, דבר שאכן יכול לקרות.

להזכירכם, סדרת הטלוויזיה "אנק"ל" עקבה אחר שני הסוכנים החשאיים נפוליאון סולו (בגילומו של רוברט ווהן) ואיליאה קוריאקין (בגילומו של דיוויד מק'קולם) אשר נלחמו בסוכנים זרים שהיו שייכים ל-THRUSH - ארגון פשע אשר עסק בפעילויות טרור בתקופת המלחמה הקרה.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על טום קרוז בסרט חדש?
סרטים בקולנוע