ג'יימס פרנקו חוזר "לארץ אוז"

קולנוע
סרט הפנטזיה "ארץ אוז" שהוקרן לאחרונה בבתי הקולנוע ברחבי העולם, זכה להצלחה רבה ואיתה גם הודעה מפתיעה מצידם של אולפני וולט דיסני האחראים על הפקתו.

ג'יימס פרנקו חוזר "לארץ אוז"
ג'יימס פרנקו חוזר "לארץ אוז"

סרטו החדש של סם ריימי "ארץ אוז" אשר יצא לבתי הקולנוע בשבוע האחרון, סחף את צופיו לעולם קסום ומלא הרפתקאות העוקב אחר אוז, קוסם המרוויח את כספו מיצירת אשליות. לאחר שפוטר מעבודתו שבקרקס, בדרכו החדשה הוא נסחף לארץ אוז, שם פוגש את תיאודורה, מכשפה טובת לב המנסה להציל את ארץ אוז מפני שתי המכשפות גלינדה (מישל וויליאמס) ואוואנורה (רייצ'ל ווייז) המשליטות הרס על ארץ אוז. הקוסם אוז נענה לבקשתה של תיאודורה אשר גורמת לו לעבור מספר משימות שרק אם יעבור אותן, הוא יוכל להציל את ארץ אוז. לאחר שסיים את משימתו בהצלחה רבה, אוז השכיל להבין כי התמורה הטובה ביותר שיכל לקבל היא להפוך לאיש טוב יותר.

הסרט "ארץ אוז" הוא מעין פריקוול לסרטו של הבמאי הידוע ויקטור פלמינג "הקוסם מארץ עוץ" אשר הפך לאחד הסרטים המצליחים בכל הזמנים. את הדמויות בסרט "הקוסם מארץ עוץ" גילמו ג'ודי גרלנד (דורותי), ג'ק האליי (איש הפח), ברט לאהר (האריה הפחדן) וריי בולג'ר (הדחליל).

בעקבות הביקורות הטובות שקיבל הסרט "ארץ אוז" אשר הופק ע"י אולפני וולט דיסני, הוחלט לעבוד על סרט המשך וזאת על פי דיווחי אתר המגזין "וראייטי" שבו נכתב כי וולט דיסני סטודיו שכרו בשנית את מיטשל קפנר שכבר החל לעבוד על תסריט סרט ההמשך "ארץ אוז 2" (שם זמני שנתנו המפיקים) לפני מספר חודשים.

עלות הסרט "ארץ אוז" נאמדה בסכום גדול של יותר מ-200 מיליון דולר, שלאחר מכן שאולפני וולט דיסני החליטו כי תקציב סרט ההמשך יועמד על סכום של 300 מיליון דולר (בגדר שמועות).

כמו כן הסרט "ארץ אוז" בויים ע"י סם ריימי אשר עבד כמפיק בפועל בסרט האימה "מוות רצחני" המתבסס על סרטו משנת 1981 "מוות אכזרי" אשר גרף 2 וחצי מליון דולר מתוך 128 בתי קולנוע שבהם הסרט הוקרן בזמנו.

לצידו של שחקן הקולנוע המצליח ג'יימס פרנקו מככבים מילה קוניס, רייצ'ל ווייז, מישל וויליאמס, טוני קוקס וגם הבמאי טד ריימי - אחיו של סם ריימי. כאמור, הסרט יצא לבתי הקולנוע בתאריך יום חמישי, 07 במרץ 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'יימס פרנקו חוזר "לארץ אוז"
סרטים בקולנוע