חגיגות לוקאספילם: עוד סדרות וסרטים ואינדיאנה ג'ונס אחד

טלוויזיה
חגיגות לוקאספילם: עוד סדרות וסרטים ואינדיאנה ג'ונס אחד
חגיגות לוקאספילם: עוד סדרות וסרטים ואינדיאנה ג'ונס אחד
בסוף השבוע הקודם, במהלך תצוגת הסטודיו של לוקאספילם בחגיגת מלחמת הכוכבים אירופה 2023, נשיאת לוקאספילם, קתלין קנדי, הודיעה כי שלושה סרטי לייב אקשן חדשים של מלחמת הכוכבים בדרך. את הסרטים יביימו ג'יימס מנגולד ("לוגאן: וולברין", "אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל"), דייב פילוני ("המנדלוריאן&quo t;, "אסוקה"), והבמאית זוכת פרסי האוסקר והאמי, שרמין אובאיד-צ'ינוי ("קפטן מארוול").


סרטו של ג'יימס מנגולד יחזור לימי שחר הג'דיי, בעוד סרטו של דייב פילוני יתמקד בתקופת הרפובליקה החדשה ויסגור את הסיפורים המקושרים זה לזה שסופרו בסדרה "המנדלוריאן" ;, "הספר של בובה פט", "אסוקה" וסדרות אחרות של דיסני+. סרטה של שרמין אובאיד-צ'ינוי יתרחש לאחר אירועי "מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר" כאשר דייזי רידלי תחזור לגלם את ריי, כשהיא בונה מסדר ג'דיי חדש.

חגיגת מלחמת הכוכבים אירופה 2023 היא ארוע מעריצים ענק של חובבי מלחמת הכוכבים וכללה הצצות ותובנות על העונה השנייה והאחרונה של "אנדור" שמתוכננת לקיץ 2024, והצצה לסדרות The Acolyte ו-Skeleton Crew ועוד הרבה יותר, מהשחקנים והיוצרים עצמם.

מפיקי הסדרה "אנדור" כמו טוני גילרוי ודייגו לונה וחברי צוות נוספים, דנו בתגובות לעונה הראשונה ודיברו על הצילומים של העונה השנייה. "אנחנו הולכים הכי מהר שאנחנו יכולים כדי לחזור עם החצי השני של זה ולסיים אותו בגאווה, ולגרום לכם להיות גאים בנו", אמר גילרוי. הוצג טיזר קצר, למעריצים בלבד, עם הצצות לכל הדמויות הראשיות וקצת אקשן אינטנסיבי.



בנוסף, נחשפה דמות בשם קלנאקה, מאסטר ג'די ווקי מהסדרה The Acolyte, שיגולם על ידי ג'ונאס סווטמו. לסלי הדלנד רצתה לספר סיפור "מנקודת המבט של הנבלים", והרפובליקה הגבוהה - תקופת לידת הג'דיי ותקופת השלום - הייתה התפאורה האידיאלית. "זה כשהחבר'ה הרעים עולים במספרם", אמרה. "הם האנדרדוגים, ולכן זה נראה כמו החלק המושלם של ציר הזמן לחקור בהפקת לייב אקשן." היא ציינה את ההשראה שלה כסרטי סמוראים ואומנויות לחימה, עם התמקדות במערכות יחסים, ממאסטר ומתלמד ועד לאחים. "חזרנו להרבה סרטים שנתנו השראה לג'ורג' [לוקאס]." המעריצים שנכחו זכו לצילומים הראשונים מתוך הסדרה.

הצוות היצירתי שמאחורי "המנדלוריאן" ; כולל ג'ון פאברו, דייב פילוני וריק פאמואיווה דיבר הקולות השונים שבונים את מלחמת הכוכבים. המפיקים דנו בהשפעה של העבודה המשותפת עם יוצרים אחרים על פני הסדרות השונות. "יש כל כך הרבה דברים מרגשים מנקודות מבט שונות", אמר פילוני. "וזה הופך את מלחמת הכוכבים לחזקה יותר."

ג'ון פאברו סיפר על דיונים עם דייב פילוני וריק פאמואיווה על מי יכול וצריך להיות זה שיציל את גרוגו מסדר 66. בסט, שגילם את ג'אר ג'אר בינקס בפריקוול, יצר דמות ג'דיי משלו - קלארן בק - עבור מלחמת הכוכבים.

הוצגה סדרה חדשה שם "Skeleton Crew". קתלין קנדי אמרה שהגישה לסדרה דומה לטון של סרטי אמבלין משנות ה-80, מרבית הכוכבים בסדרה הם ילדים, אבל הסדרה לא מיועדת רק לילדים. לחברי השחקנים ראווי קאבוט-קוניירס, קיריאנה קראטר ורוברט טימותי סמית' הצטרף ג'וד לאו על הבמה, שדנו באהבתם לזיכיון מלחמת הכוכבים ולסדרה. "הייתי בערך בן שש כשהגלקסיה הזו אחזה בי", אמר לאו. "מאז אני בהכנות".



טיזר קטן התמקד בקבוצת ילדים שיוצאת לחלל מסיבה לא ידועה - "אתה לא רוצה לעשות משהו מרגש?" הם שואלים - בעוד שמבוגרים מפצירים בהם לחזור הביתה בשלום. לקראת הסוף, הם נתקלים בדמותו של ג'וד לאו, שמושך משהו ליד שלו עם הכוח. "אתה... ג'דיי?"

נוסף לזה, הוצגה כרזה רשמית לסדרה "אסוקה", על דמותה של אסוקה, שכבר הופיע ב"המנדלוריאן" ;. וכן נחשף טריילר ראשון לסדרה, שתצא בשירות הסטרימינג דיסני +, באוגוסט 2023. רוסריו דוסון מגלמת את אסוקה, יחד עם נטשה ליו בונדיצו כסבין רן, מרי אליזבת ווינסטד כהרה סינדולה, והדרואיד הזועף צ'ופר יופיע גם הוא. וינסטד התקבלה בתרועות מהמעריצים כתגובה על הופעתה, כשאושר רשמית שהיא משחקת את טייסת הרפאים הרה.



קתלין קנדי בירכה על הבמה את ג'יימס מנגולד, דייב פילוני ושרמין אובאיד-צ'ינוי כבמאים עתידיים לשלושה סרטי מלחמת הכוכבים החדשים הבאים. על סרטו אמר מנגולד שהוא "חשב על אפוס תנ"כי, כמו עשרת הדברות ושחר הכוח. מאיפה הגיע הכוח? מתי גילינו את זה? מתי ידענו איך להשתמש בו? וסיפור פשוט התחיל להתפתח". לפי מנגולד, העלילה תתרחש 25,000 שנים לפני סרט מלחמת הכוכבים המקורי.

אובאיד-צ'ינוי דנה בעניין שלה במסע של הגיבורה וברצונה לחקור את הנושא הזה. "אני חושבת שזה הלב של מלחמת הכוכבים", אמרה, "ובגלל זה אני נמשכת להבטחה של מסדר ג'דיי חדש". ומי יבנה מחדש את מסדר הג'דיי? דייזי רידלי. השחקנית הגיחה למחיאות כפיים סוערות וסימנה בכך את חזרתה של ריי. "הלב שלי פועם", היא אמרה. "אני מאוד נרגשת להמשיך את המסע הזה."

אחרי ברכת וידאו חמה מהריסון פורד, השחקנים מאדס מיקלסן ופיבי וולר-ברידג' הצטרפו לבמה אל קתלין קנדי וג'יימס מנגולד. וולר-ברידג' חשפה קצת על דמותה הלנה, בתו של ג'ונס. "הם לא התראו הרבה זמן", אמרה. "במובנים מסוימים, היא הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לו בזמן הזה בחייו, אבל גם, אני חושבת, סוג של הדבר הכי טוב".

שוחרר הטריילר הסופי לסרט ובו פרטי סיפור נוספים, כולל תובנה על חוגת הגורל וכרזה מצויירת שוחררה. לבסוף, מעריצים שנכחו זכו להציץ בקטע מרדף מותח מהסרט, באורך של כשש דקות. "אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל" יגיע לבתי הקולנוע בארץ בתאריך ה-29 ביוני 2023.

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על חגיגות לוקאספילם: עוד סדרות וסרטים ואינדיאנה ג'ונס אחד
סרטים בקולנוע