אתר סרטים מחלק כרטיסים לסרט "פיקסלים"

קולנוע
אתר סרטים מחלק כרטיסים לקומדיית המדע הבדיוני "פיקסלים" אשר מחזיר אותנו אל תקופת שנות ה-80 בהם אולמות משחקי הוידאו שרצו ילדים שכיסם מלאי אסימונים אשר נבלעו במכונות משחקי הוידאו הקלאסים והאהובים עם פאקמן, דונקי קונג ועוד.

אתר סרטים מחלק כרטיסים לסרט "פיקסלים"
אתר סרטים מחלק כרטיסים לסרט "פיקסלים"

כריס קולומבוס, הבמאי אשר עומד מאחורי שני סרטי הארי פוטר המוצלחים ("הארי פוטר ואבן החכמים", "הארי פוטר וחדר הסודות") חוזר למרכז הבמה והפעם עם הסרט "פיקסלים", בניצוחו של אדם סנדלר בתור סם ברנר אלוף פאקמן העולמי ולצידו ג'וש גאד ("שושבין להשכרה") המגלם את לאדלו למונסוף אשף המשחק סנטיפיד, פיטר דינקלג' (המוכר מסדרת הפנטזיה המוצלחת "משחקי הכס") כאדי פלאנט האלוף המשחק דונקי קונג, קווין ג'יימס ("פול בלארט נשאר בווגאס") המגלם את חבר ילדותו של סם ברנר ונשיא ארצות הברית בהווה ומישל מונהאן, מומחית לכלי נשק צבאיים המסייעת לארבעה להילחם בחייזרים בעזרת שלל כלי נשק יחודיים.

כמו כן, הסרט "פיקסלים" מחזיר את שוליית משחקי הוידאו הקלאסיים אל תקופה אהובה בה אהבו לשחק במשחקי הוידאו, אלא שהפעם הדמויות הנערצות עליהם; פאקמן, דונקי קונג וסנטיפיד מרבה הרגליים וקוביות הטטריס, נשלחים ע"י חוצנים אשר פירשו את התשדורת של משחקי הוידאו כסימן להכרזת מלחמה נגדם, במתקפה כנגד האנושות כולה, בעודם משתמשים בדמויות משחקי הוידיאו כמודלים לחיילי המלחמה שלהם. האם הם יעמדו במשימה?

"פיקסלים" הטריילר



רוצים לזכות בכרטיסים זוגיים לסרט "פיקסלים"? כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לדף הפייסבוק של אתר סרטים (https://www.facebook.com/sratim /posts/967263706659973) לענות על החידה ואולי תזכו בכרטיס זוגי לסרט - אלה מכם שאינם חברי הפייסבוק של האתר, יפסלו מראש. כמו כן, שמות הזוכים שיפורסמו בדף המעריצים של האתר סרטים, יוכלו לממש את הכרטיסים הזוגיים בימים א'-ה' ברשתות בתי הקולנוע של רב חן ויס פלנט.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אתר סרטים מחלק כרטיסים לסרט "פיקסלים"
סרטים בקולנוע