צפו: צ'אקי חוזר לנקום

קולנוע
לפני מספר שעות אולפני יוניברסל העומדים מאחורי הפקתו של הסרט "קללתו של צ'אקי", חשפו את הטריילר הראשון המספק הצצה דיי מצמררת על חזרתו של צ'אקי, הבובה הרצחנית.

צפו: צ'אקי חוזר לנקום
צפו: צ'אקי חוזר לנקום

תשע שנים אחרי שסרטו של דון מנסיני "היורש של צ'אקי" הפך ללהיט בקרב מכורי הבובה הג'ינג'ית והרצחנית, מגיע סרט ההמשך "קללתו של צ'אקי" שלפני יממה אולפני יוניברסל חשפו את הטריילר הראשון בכדי לעלות את מפלס המתח אשר שרר בקרב המעריצים לאחר שדווח על חזרתו של צ'אקי בסרט המשך. כמו כן, הטריילר החדש מתאר כיצד צ'אקי מגיע אל בית משפחה חדשה שזה עתה עברה להתגורר בביתם החדש והמרוחק (כצפוי) משאר העיירה. לרוע המזל, צ'אקי עדיין אחוז ברוחו של הרוצח הסדרתי צ'ארלס לי ריי בדיבובו של בראד דוריף אשר דיבב גם את הסרטים הקודמים.

בניגוד לסרטים "הכלה של צ'אקי" ו-"היורש של צ'אקי", הוחלט כי הסרט החדש יתמקד בז'אנר האימה ופחות בז'אנר הקומדיה שלא בדומה לסרטים הקודמים שניסו למתוח את הצופים ובו-זמנית גם לשעשע אותם בקטעים קומיים שלא ממש עבדו. הדבר המצער בכל הסיפור הזה הוא שהסרט לא יוקרן בבתי הקולנוע בארץ או בעולם, אלא יופץ ישירות ל-DVD מהסיבה שסרט מומן בתקציב דיי נמוך הנעמד בכ-8 מיליון דולרים. אך אל חשש, בסופו של דבר הוא גם יגיע אל הרשת ומשם אל המחשב הביתי.



העלילה החדשה מתקשרת לאירועים שקרו לפני כ-20 שנה, ומגוללת את סיפורה של ניקה בכיכובה של פיונה דוריף, בתו של מדובב הבובה הרצחנית, המגלמת אישה צעירה על כיסא גלגלים המתאחדת עם אחותה, בארב (דניאלה ביסוטי) ואחיה איאן (ברנן אליוט) להלוויתה של אימם שנפטרה לאחרונה. ניקה, הנאלצת להתמודד עם בעיותיהם של אחותה ואחיה, מקבלת חבילה מוזרה שבה נמצאת הבובה הרצחנית. לאחר זמן לא רב ניקה מתחילה לחשוד כי הבובה הג'ינג'ית היא יותר מסתם בובה מדברת לאחר שקרוביה מתים בזה אחר זה.

דון מנסיני, שיצר את המפלצת הקטנה, מתפקד כבמאי ותסריטאי הסרט וזאת כדי להבטיח את הצלחת הסרט וכמובן את המשכו שככל הנראה יגיע לאקרנים בעוד כמספר שנים. למרבה הצער, אין שום אינדיקציה לכך שכלתו של צ'אקי (בדיבובה של ג'ניפר טילי) או בנו (בדיבובו של בילי בויד) יופיעו בסרט. כמו כן, "קללתו של צ'אקי" הוא הסרט השישי בסדרה הכה מצליחה, וזה לא כולל את שלושת הסרטים הקצרים שמנסיני ביים בשנים 2005 ו-2006.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על צפו: צ'אקי חוזר לנקום
סרטים בקולנוע