המאסטר חוזר עם פול תומאס אנדרסון

קולנוע
לאחר ההצלחה בסרט הדרמה "המאסטר" של הבמאי האמריקאי פול תומאס אנדרסון, אולפני האחים וורנר החליטו לשים את ידיהם על סרטו החדש "Inherent Vice" המבוסס על ספרו של תומס פינצ'ון.

המאסטר חוזר עם פול תומאס אנדרסון
המאסטר חוזר עם פול תומאס אנדרסון

פול תומאס אנדרסון אשר עומד מאחורי ההצלחה הכבירה של "המאסטר" שאותו הוציא לאחר סרטו "זה יגמר בדם" שיצא ב-2007, חוזר לעבוד במרץ על סרטו החדש "Inherent Vice" אשר מבוסס על רב מכר של תומס פינצ'ון שיצא לאור ב-2009. כמו כן, אותו ספר עוסק בעלילה בלשית של שנות ה-60 של המאה העשרים בארצות הברית.

בפסטיבן קאן המתרחש בימים אלו, אולפני האחים וורנר רכשו את הזכויות לסרטו של פול תומאס אנדרסון "Inherent Vice" אשר צילומיו יחלו בתחילת החודש הבא. התפקיד הראשי בסרט ניתן לחואקין פיניקס שאיתו עבד ב"המאסטר". בין היתר, לסרט לוהקו גם שחקנים מבטיחים נוספים כגון; שרליז ת'רון ("שלגיה והצייד") בניסיו דל טורו ("בלי חוקים") אשר לוהק לתפקיד קטן אך בשרני. ומסתבר שנזכה לראות גם את אוון וילסון ("רווקים לשבוע") שבימים אלו נמצא במגעים מתקדמים לקבלת תפקיד בסרט.

העלילה מתרחשת בלוס אנג'לס של שנות ה-70 כאשר במרכזה נמצא אדם בשם לארי "דוק" ספורטלו אשר חוקר מקרה חטיפה שאליו קשורה חברתו לשעבר, שאסטה פיי הפוורת'. על-פי הדיווחים, פניקס נועד לגלם את הבלש. ת'רון תגלם תפקיד נשי ראשי שעדיין לא ידוע מהו. ובאשר לוילסון, בשלב זה תפקידו נשמר בסוד. עם זאת, על-פי דיווחי האתר "The Wrap", דווח שמקומו של וילסון בסרט מובטח וכי יככב באחד התפקידים הראשיים.

הסרט "Inherent Vice" צפוי לצאת לאקרנים בשנת 2014 וסביר להניח שבכורתו תיהיה בפסטיבל הסרטים של קאן. עד אז, את פיניקס נראה בסרטו המדובר של ג'יימס גריי, "המהגר" אשר מציג את סיפורה של מהגרת בשם סוניה (מריון קוטיאר, "חלודה ועצם"), הנופלת בקסמיו של ברונו וויס, אדם מרשים עם סודות אפלים (פיניקס) אשר יכפה עליה לעבוד בזנות. הסיכוי היחיד של סוניה להינצל הוא בן דודו של ברונו, הקוסם אורלנדו אשר בה הוא מתאהב.

אוון וילסון אשר נעלם מהמסכים ב-2011, חוזר השנה ובגדול בסרט הקומדיה "לדפוק התמחות" אשר בו הוא מתאחד עם חברו משכבר הימים וינס ווהן אשר כיכב לצידו ב"לדפוק חתונה". השניים מככבים כחברים מובטלים המנסים להתקבל לחברת גוגל הגדולה, אך האם הם יצליחו לעשות זאת?

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על המאסטר חוזר עם פול תומאס אנדרסון
סרטים בקולנוע