"גברים בשחור" בסרט חדש?

קולנוע
נחשף הטריילר הראשון לסרט "שוטרים מעולם אחר" בו מככב ריאן ריינולדס וג'ף ברידג'ס כשני שוטרים המנסים להגן על בני האדם מפני הנשמות האבודות של הגיהנום.

"גברים בשחור" בסרט חדש?
"גברים בשחור" בסרט חדש?

"שוטרים מעולם אחר" הוא סרטם החדש של אולפני יוניברסל אשר בוים על-ידי רוברט שוונטק שהביא לנו ב-2009 את סרטו הנהדר "אשתו של הנוסע בזמן". לאחר כשנתיים מאז שביים את סרטו האחרון "רד" אשר בו השתתפו שלל כוכבים גדולים ביניהם ברוס וויליס ומורגן פרימן האגדי. שוונטק החל לעבוד על הסרט הפנטזיה "מחלקת המתים" בו מככבים ריאן ריינולדס ("טעון הגנה") וג'ף ברידג'ס ("אומץ אמיתי").

עושה הרושם שריאן ריינולדס וג'ף ברידגס נכנסים לנעליהם של וויל סמית' וטומי לי ג'ונס מ"גברים בשחור". אך הפעם העלילה שונה ועל השניים מוטלת משימה שלא מעולם הזה, אלא מהעולם הבא. ריינולדס הזכור היטב מתפקידו המוצלח בסרטו של מרטין קמפבאל "גרין לנטרן", מגלם שוטר הנמצא בעיצומו של מרדף המוביל לקרב יריות בין הפושעים לחבריו השוטרים. ניק ווקר (ריאן ריינולדס) לפתע נורה על-ידי אחד הפושעים ונופל אל מותו. וכאן הסיוט רק מתחיל. כעבור כמספר רגעים השוטר המבולבל נפרד מגופו ונשאב אל תוך מערבולת המובילה אותו אל עולם המתים, שם הוא פוגש בפרוקטר (מרי לואיז פרקר, "העשב של השכן") אשר מצרפת אותו אל "מחלקת המתים" של המשטרה האלמותית.

אל ניק, מצטרף השוטר הוותיק במחלקה רוי פולשיפר (ג'ף ברידג'ס, "טרון: המורשת") אשר צבר המון ניסיון עם רוחות המתים (אם כי מזכיר את טומי לי ג'ונס ביום שצירף למחלקתו את וויל סמית'), על השניים מוטלת המשימה לעצור פושעים המטילים את אימתם ומסתתרים מעיניי החוק בין בני האדם, אותם פושעים הם בעצם הנשמות האבודות של הגהינום ממנו הצליחו לברוח. וזה בהחלט לא יהיה פשוט.

אולפני יוניברסל האחראים על הפקתו והפצתו של הסרט "שוטרים מעולם אחר" פרסמו לאחרונה את הטריילר הראשון בו השניים מככבים ומנסים להגן על בני האדם מאותם יצורים הדומים במעט ליצורים המוזרים מסדרת הסרטים המצליחה "גברים בשחור".



הסרט "שוטרים מעולם אחר" מבוסס על ספר הקומיקס באותו השם אשר נכתב על-ידי פיטר מ. לנקוב. הסרט בוים על-ידי רוברט שוונטק ("הטיסה") מתסריטם של מאט מנפרדי ופיל האי, בסרט מככבים ריאן ריינולדס, ג'ף ברידג'ס, מרי לואיז פרקר, קווין בייקון, ג'יימס הונג ורוברט נפר. הסרט כאמור יגיע לבתי הקולנוע בארץ בתאריך יום חמישי, 27 ביוני 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "גברים בשחור" בסרט חדש?
סרטים בקולנוע