נמלטים עונה 3 פרק 6 לצפייה ישירה בחינם!

2007
TV
לא דורגUNRATED

מייקל סקופילד (וונטוורת' מילר, "צעירים לנצח"', "מלחמת האופל") הוא אדריכל צעיר, חכם, ללא עבר פלילי, שמחליט יום אחד לבצע שוד רק כדי להיתפס ולהיכנס לכלא. ולמה לעזאזל להיכנס למקום שאף אחד לא רוצה להיכנס א...

התחבר
צפייה ישירה בסרטים וסדרות הינה למשתמשים רשומים בלבד, ההרשמה חינם!
תגובות
 — לפני 11 שנים
איך צופים  —  אני מחובר אבל אני לא מצליח להבין איפו הקישור לצפייה
 — לפני 14 שנים
עונה 5 - הסבר בפנים  —  כולנו יודעים שנמלטים זאת הסדרה הכי טובה בעולם אבל FOX הנבלות עוד לא חידשו את הסדרה...הלוואי שזה יקרה זה יהיה יום מאושר לטלויזיה!!ד"א, סביר להניח שהטריילר שראית היה שייך לאחד ממליוני המעריצים שהכינו טריילרים מעניינים...אני אחד מהם מתוך ציפייה שהסדרה הגאונית הזאת תחזור כבר!
 — לפני 14 שנים
ראיתי טריילר של העונה ה5 !!!!  —  מישהו יודע מתי העונה ה5 תצא?
 — לפני 14 שנים
תודה רבה !
 — לפני 14 שנים
רק שתדעו שיוצא עונה 5 עוד כמה זמן
 — לפני 14 שנים
אחת הסדרות החזקות  —  אבל היום ראיתי את "חומות של תקווה" ויש שם הרבה מאד דברים שמזכירים את הסדרה הזאת
 — לפני 14 שנים
סדרה תותחית!!!!  —  פגזזזזזזז....
 — לפני 14 שנים
סתום תפה למה מה אתה מבין???  —  אני ראיתי גם נמלטים וגם אבודים ואמרתי שאי אפשר להשוות אבל השוויתי בדברים שאפשר להשוות בין כל סדרה לא משנה כמה היא שונה...אז יאללה תתחפף מפה..אבודים סדרה חמודה מינוס והבנתי בה הכל וראיתי בה את ה"גאוניות שבה" נמלטים סדרה גאונית ששברה את כל השיאים זה שאתה מטומטם שלא יכול לראות את הגאוניות בנמלטים זאת בעיה שלך.
 — לפני 14 שנים
אתה אחד המפגרים  —  "אי אפשר להשוות את אבודים לנמלטים..." ואתה בכל זאת משווה? הדעה שלך לא נחשבת אתה מטומטם, תשאל כל אחד שרואה אבודים הוא יגיד לך שמטומטים לא יבינו כלום
 — לפני 14 שנים
עם כל הכבוד לאבודים  —  וכמה שיגידו שהיא טובה.אי אפשר להשוות אותה לנמלטים מ2 סיבות:1. זאנר שונה לגמרי.2. מבחינת תסריט,משחק,רעיון והכל, נמלטים לוקחת ובענקקק!
טען תגובות נוספות
475
סרטים בקולנוע