פרנקו ומקביירד מתאחדים בשלישית

קולנוע
רגע לפני שג'יימס פרנקו יביא לסופו של העולם, הוא חשף תמונות מסרטו החדש "בשוכבי גוועת" אשר מבוסס על ספרו של חתן פרס הנובל ויליאם פוקנר.

פרנקו ומקביירד מתאחדים בשלישית
פרנקו ומקביירד מתאחדים בשלישית

ג'יימס פרנקו ודני מקברייד שעד כה כיכבו בסרטי הקומדיה; "הוד מעלתך", "פיינאפל אקספרס" ו-"סוף" - קומדיה חדשה הצפויה להגיע אל בתי הקולנוע בחודש יוני הקרוב, יככבו לראשונה בסרט הדרמה "בשוכבי הגוועת" בבימויו של ג'יימס פרנקו. הסרט כאמור מבוסס על הרומן הקלאסי של ויליאם פוקנר, אחד הסופרים האמריקאים הגדולים של המאה העשרים.

הסרט "בשוכבי גוועת" מגולל את סיפורה של אדי בנדרן אשר הולכת לעולמה ובני משפחתה החקלאים מתאספים כדי להגשים את ההבטחה האחרונה והיא לקבור אותה בעיר הולדתה. אך לפתע פורצת סופה חזקה אשר מציפה וגורמת לקריסתם של שני הגשרים היחידים באזור. עם זאת, המשפחה תנסה למלא את הבטחתה של בת המשפחה. בדומה לרומן, גם פה עלילת הסרט מתארת את מסע הקבורה מנקודת מבט של 15 דמויות שונות, אך הדבר יהווה אתגר קשה לעיבוד הקולנועי. כמו כן, הסרט מלווה בקאסט מרשים הכולל את טים בלייק נלסון ("לינקולן"), לוגן מרשל-גרין ("פרומתיאוס" ), ג'ים פארק ("דם אמיתי"), והאנה אוריילי ("העזרה") שהיא גם האקסית של ג'יימס פרנקו.

תפקידו של דני מקברייד בסרטו החדש של פרנקו "בשוכבי גוועת", יהיה התפקיד הדרמטי השני שלו מאז 2003 כאשר כיכב בסרטו של דייוויד גורדון גרין "הבנות האמיתיות". עם זאת, עדיין לא נחשפו פרטים לגבי תפקידו בסרט. בניגוד לו, ג'יימס פרנקו יגלם את דארל בנדרן, אחד מבני המשפחה.

תמונות ראשונות מהסרט:















כאמור, הסרט "בשוכבי גוועת" בבימויו של ג'יימס פרנקו אשר מככב גם בתפקיד הראשי ולצידו דני מקברייד, לוגן מרשל-גרין, ג'ים פארק, האנה אוריילי, טים בלייק נלסון ואפילו החנון שנישק את בר רפאלי, ג'סי היימן. נכון לרגע זה לא נחשף מועד ההפצה לבתי הקולנוע, אך כשיהיה כזה, אנחנו נדאג לעדכן אתכם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על פרנקו ומקביירד מתאחדים בשלישית
סרטים בקולנוע